20 saker ni kanske inte visste om mig!

  1. Min familj betyder allt för mig!
  2. Jag har kollat på 4 serier och jag är beroende av 2 av de. 
  3. De 2 serierna är ''the vampire diaries'' och ''the originals''. 
  4. Jag har bara slingat mitt hår
  5. Jag skjuter upp allt som jag ska plugga på och det är inte bra. 
  6. Jag har ganska bra betyg. 
  7. Jag började blogga på den här bloggen 01-24-2011. 
  8. Jag spelar fotboll och gitarr.
  9. Jag har spelar fotboll i 4 år. 
  10. Mitt favorit ämne är SO.
  11. Jag har bara bästa vänner som är yngre än mig, samt Sofia som är 16 år. 
  12. Jag gillar nutella. 
  13. Jag är beroende av VICTORIA'S SECRET.
  14. Jag har en hund som heter Svea. 
  15. Min syster har en blogg, jag har länkat till den i ett annat inlägg så gå in på den.
  16. Jag älskar att julshoppa.
  17. Jag ska försöka göra 2-5 inlägg per dag.
  18. Jag är väldigt lättskrämd. 
  19. Idag ska jag shoppa.
  20. Nu ska jag smsa Julia och Madde. 
Ha en bra dag, här fick ni 20 fakta om mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0