FILIPPA TIPSAR, 2 PRODUKTER

VICTORIA'S SECRET. Victoria's secret är en ''affär'' det finns saker från underkläder till hudprodukter. Jag har provat i stort sett allt där då jag är ganska beroende av deras saker. En sak som är väldigt populärt bland unga är body mist's, eller så kallade body splashes. Det finns många olika lukter och alla har coola namn. Jag har cirka 9 stycken och är besatt, bokstavligen.. 
Victoria's secret säljer bh:ar, trosor, body lotions, body mists, parfymer, smink osv. 
Så jag tycker att ni ska köpa något av dessa saker på bilden här ovanför.
OBS! Ni kan bli beroende ;)
CLINIQUE.
Clinique är en enorm firma med olika hudprodukter, allt från face wash till night cream. De har även smink. Jag tycker att de här produkterna är fantastiska då de gör huden ren och fin. Även deras bilder i tidningar och så vidare är pretty nice. Jag blir ren av att bara se på de, skvättande vatten och olika produkter, beroende eller?
Jag tycker att ni ska köpa de här, för de gör så man får jätte fin hy. 
 
 
Ha det bra så ses vi snart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0