LITE FRÅGOR

GODMORGON ALLA BLOGGLOVERS!
 
Hitills har det kommit in 3 frågor, så fortsätt fråga. 
 

Här kommer lite frågor, jag tog bort de som jag inte ville svara på

Vad är klockan? - 07:15

1. Fullständigt namn- Filippa
2. Ålder? -
 14
4. Bor tillsammans med?
 Mamma, pappa, Thea och min hund Svea. 
11. När gick du upp i morse? – 07:00
12. När ska du sova? - När jag vill, det är höstlov!!
13. Duschat idag? Nej, jag ska göra det sen!
14. Kramat någon idag?- nej

15. Pussat någon idag? -
 nej.
16. Vad har du ätit idag? - Inget, gick typ upp för 15 minuter sedan.
17. Dagens klädsel? – jeans med en hollister tröja
18. Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - min familj
20. Dagens roligaste? - ?
21. Har du många vänner? - Ja, många vänner men några bästavänner
22. Hur många har du kysst?- privat liv.. 
23. Vem kramade du senast? -  Mamma
27. Har du pojk-/flickvän? -
 nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Madde
31. Film? - Solsidan

32. Låt? -
 All that matters, Justin Bieber
33. Mat? - Mellanmål på kvällen, fil med müsli. 
34. Dryck? - Äpplejuice
35. Färg? - Alla

39. Ämne i skolan? - SO/SVENSKA
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 Min familj
43. Gången du spydde? – Typ 5 år sedan
44. Gången du grät? - Några veckor sedan.
45. Pizzan du åt? - Några veckor sedan
46. Gången du var i Göteborg? - Några månader sedan

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Båda
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa. 
54. Tvspel eller datorspel? – Båda
55. Singel eller upptagen?  Singel

59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha big brother?

60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola.
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Båda.
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - alla jag känner
71. Personer du hatar? - -
74. Glassar du ätit på en dag? - 4
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - ?
78. Personer du saknar just nu? – Många

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Min familj
82. Sjöng du senast för? - Thea

100. Hur mycket är klockan? - 07:29

Vi ses senare!! 

FINA MARC BY MARC JACOBS SAKER
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0