NELLIE BERNTSSON, EN TJEJ MED STYRKA.

Nellie Berntsson, jag vet inte var jag ska börja. En tjej med stil, styrka och omtänksam. 
 
Tänk om alla kunde vara som henne. 
 
Hon får så mycket skit även fast hon gör så mycket rätt, hon får kritik på hur hon ser ut då hon ser ut som en Victoria's secret modell. Jag tycker det är dålig stil att man behandlar en person så, hon är superfin och snäll tjej som gör mycket för andra. 
 
Igår var det cancergalan, hon skänkte in pengar, det var grymt av henne. Jag tycker att du är en förebild för andra. Du blir kallad fula ord för att du ser äldre ut än vad du är, men du är mogen för din ålder. Du umgås med de som du vill umgås med, inte vilka som är ''coola'' eller populära. 
 
Du startade #nätkärlek som kommer att förändra världen tror jag. Jag upptäckte det för några dagar sedan och tycker att det är en smart grej, jag vill förändra världen så att det blir ett trevligare samhälle. 
 
Jag fick en taskig kommentar idag som jag blev väldigt upprörd över, så jag vill gärna att du fortsätter med det du gör! Din serie är grym!
 
Jag hoppas att du läser det här inlägget för du är en grym tjej som är bra på många saker och du är väldigt utåtriktad så du kan nog gå hur långt som helst, skicka vidare #nätkärlek alla bloggläsare! 
 
Gå in på nellieberntsson.se och gör så att hon får en bättre dag! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0