VECKANS SNACKIS - FOTBOLL

Jag skriver om de här inlägget.
 
VECKANS SNACKIS - FOTBOLL
För 4 år sedan så började jag spela fotboll, jag var med i ett lag som tränade 2 gånger i veckan. Jag trivdes och tyckte att jag blev bättre, jag åkte på träningsläger och på cuper och hade det allmänt bra! 
För ett år sedan började jag bli mer nyfiken över ett yngre lag, jag kände tjejerna därifrån och umgicks med de. 
Jag pratade med deras tränare som jag hade känt ett tag.
 
För ett halvår sedan hade jag bestämt mig att prova något nytt, det var mycket diskussioner om jag fick börja spela där. Jag var orolig, jag ville börja spela där, för min egen skull. När allt var klart så fick jag beslutet att jag fick börja där. Jag skrev ett sms till mitt förra lag att jag byter bara för att jag vill utvecklas mer och att jag vill prova något nytt.
De hade vetat om det ett tag så det var liksom tråkigt men de visste redan om det
 
Jag startade med det nya laget som jag trivs jättemycket i, jag har utvecklats jättemycket och har fått jättemycket nya kompisar. Jag har även kontakt med några från mitt gamla lag och det är jag jätteglad för. Jag har nu 2 träningar i veckan och en match, många cuper och en stor resa på gång. Jag känner alla i mitt lag och är väldigt bra kompisar med alla, det är några som jag har kommit ännu närmare. 
 
Jag vill tacka familj och vänner som har ställt upp för mig när jag behövt det. 
Ni har lyft upp mig till toppen och då har jag känt mig starkast av alla. 
NI vet vilka ni är och jag tackar för att ni har stått där! 
 

Fotboll är en sport för dig, kärlek för mig.

We can't stop & we won't stop.

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0